نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2107
-
الف
+

رونالدو: می‌خواهم در هالیوود فلم بسازم

مهاجم یوونتوس از تصمیم خود مبنی بر ساخت فلم در هالیوود خبر داد.

به گزارش آی فیلم2، « کریستیانو رونالدو» ستاره سرشناس پرتغالی که به دوبی سفر کرده است طی یک نشست خبری درپیوند با روش تمرین کردنش گفت: نه رازی وجود دارد و نه معجزه‌ای. پیروزی در تمام جاهایی که من بودم اتفاقی به دست نیامده است. اگر یک قهرمان باشی می‌توانی همیشه پیروز باشی. بدون تمرین زیاد و اشتیاق نمی‌توانید همه آن چیزهایی که به آن‌ها افتخارات، جوایز، رکوردها و آمار می‌گویند را به دست آورید.

وی ادامه داد: مهم‌تر از همه این است انگیزه‌تان را تا بالاترین حد ممکن نگه دارید. نیازی نداشتم به هیچ‌کس این موضوع را نشان دهم و اکنون از این رشته لذت می‌برم.

مهاجم تیم یوونتوس گفت: در زندگی‌ام همیشه سعی کردم در حال یادگیری باشم. از زمان بهره ببرم. زندگی پس از فوتبال حرفوی هم وجود دارد. اکنون خود را برای یک زندگی جدید آماده می‌کنم و می‌خواهم به کارهای مختلفی بپردازم مثلاً زبان انگلیسی‌ام را بهتر کنم و یک فلم در هالیوود بسازم.

رونالدو ادامه داد:  برای رسیدن به این اهداف باید از این شرایط خود را خارج کنم و هر روز چیزهای بیش‌تری یاد بگیرم. دوست دارم خودم را وارد چالش کنم. هم‌چنین ترجیح می دهم افراد باهوشی در کنارم حضور داشته باشند.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم ۲۰۲۰ مانند سال‌های گذشته، سال فوق العاده‌ای باشد. در حقیقت من سال بد نداشتم چون همیشه آماده بوده‌ام. مطمئن هستم سال آینده نیز سال بزرگی خواهد بود.

ب م

نظر شما
ارسال نظر